1.📤 mail een foto of video
U uploadt een duidelijke foto of video van uw toestel via onze website. Zo kunnen wij het probleem goed inschatten. Vergeet niet je lidnummer te melden aub.
2.📞 Gratis online diagnose
🔍 Grondige controle & prijsopgave Na een volledig onderzoek ontvangt u van ons een eerlijke en duidelijke prijs – zonder verborgen kosten.
3.✉️ U stuurt het toestel op
Na u akkoord gaat met de prijs verzendt u het toestel veilig naar ons adres. Wij bevestigen ontvangst direct.
4.💳 Betaling & retour
Na de herstelling ontvangt u van ons een betalingslink. Zodra de betaling is voltooid, sturen wij uw toestel meteen terug naar u op. Alle verzendkosten zijn op ons – u betaalt niets extra.
Leden Binnen Gent
Hoe werkt het?
U komt langs met een afspraak. Neem zeker uw lidkaart mee!
Werkwijze voor leden in Gent:
Afspraak maken
U komt langs in onze winkel op afspraak. Vergeet zeker uw NEOS-lidkaart niet mee te brengen!Diagnose & prijsopgave
Wij bekijken uw toestel en geven een duidelijke prijs.
Gaat u akkoord? Dan starten we meteen.Onderdelen bestellen (indien nodig)
Is het onderdeel niet op voorraad? Dan bestellen wij dit direct na uw goedkeuring.Herstelling & ophaling
Zodra uw toestel hersteld is, contacteren wij u. U kunt het dan komen ophalen.Optioneel: thuisbezorging
Woont u in Gent en wilt u uw toestel liever laten leveren?
Geen probleem! Wij bezorgen het aan huis voor slechts €6.5 extra.